10 Haziran 2009

italiano drazen petrovic


Mete Aktaş’ın Drazen Petrovic'in 16. olum yıl dönümü ile ilgili yazısından sonra eski patronum Jim Lampariello'ya bir mail attım. Kendisi 18 yil Nets'te çalışmış ve en son executive VP'lık yapmış birisidir. Ofisinde çerçevede Drazen Petrovic'in imzalı forması olduğundan konusu açışmış ve bana onunla ilgili birçok hikaye anlatmıştı. Gecen gün attığım mailde de bana daha önce anlatmadığı bir hikayeyi yazmasini rica ettim, sağolsun o da beni kırmadı:

“Drazen Petroviç’in oynadığı yıllarda New Jersey Nets’in sahibi yedi ortaklı bir gruptu. Bu ortaklar Drazen’in sahadaki ruhu ve çalışkanlığını çok beğeniyorlardı. Bir gün maç sonrasında sahiplerden iki tanesi sezon hakkında sohbet edip rahatlamak için Drazen’i yemeğe davet ettiler. Restoranı da Drazen’in seçmesini istediler. Petroviç New York’ta güzel İtalyan isimli bir restoranı seçti.

Yemek o kadar iyiydi ki, hepimiz şaşırmıştık. New Jersey’de oynayan Hırvat Drazen’in burayı nasıl keşfettiğini merak ettik. Ortaklar sonunda Drazen’e bu restoranı nasıl bildiğini sordular. O da uzun uzun yanıtladı...

'En iyi İtalyan restoranları İtalyanlar tarafından değil, Hırvatlar tarafından işletilir. Hırvatlar yemek pişirmeyi iyi bilirler.'


'...ha bir de, buranın sahipleri Hırvatistan’dan arkadaşlarım!'”

0 yorum: